Mijn expertises
Hetgeen waar ik jouw organisatie mee kan helpen
Strategie & uitvoering
'Ik denk strategisch met je mee, maar steek graag mijn handen uit de mouwen'
Met een concrete online marketing strategie weten we wat we moeten doen om de doelstelling te kunnen behalen. Daarvoor is de ontwikkeling van een online marketing strategie dé eerste stap en de uitvoering ervan dé tweede stap van onze samenwerking.
Website begeleiding
'Ik ontzorg je van A tot Z in dit hele proces en zorg dat je een werkende website krijgt'
Een nieuwe website laten ontwikkelen kost vaak veel tijd en energie. Daarom neem ik dit hele proces van je over en zorg ervoor dat er een gebruiksvriendelijke website wordt gemaakt die aan juiste eisen en functionaliteiten voldoet.
Coordinatie
'Ik stel kritische vragen, zodat zij scherp blijven en vice versa. Dit zorgt voor beste resultaten'
Ik ben het aanspreekpunt van alle partners waar je mee samenwerkt op het gebied van websites en online marketing. Dit bespaart jou veel tijd en energie. Ik ben jou sparringspartner en zorg dat de samenwerkingen met partners succesvol verlopen.
Mijn uitvoerende werkzaamheden
Social media campagnes
Bereik op Social Media jouw doelgroep door betaalde campagnes. Of vergroot je aantal volgers.
SEA & SEO
Verhoog de vindbaar- en zichtbaarheid zowel organisch als betaald in de zoekmachines.
Nieuwe website
Is je website aan vervanging toe? Ik help je graag met het maken / laten ontwikkelen van een nieuwe website.
Website optimalisatie
Verbeter het conversie percentage op de website met website optimalisatie zodat er een stijging in conversies ontstaat.
E-mail marketing
Vergoot de loyaliteit of herhaalaankopen met nieuwsbrieven of automatiseer processen met marketing automation.
Online marketing strategie
Zonder plan is een doel alleen een wens. In de online marketing strategie staat beschreven hoe we jouw doelen gaan behalen.
Wil je ook een externe online marketing manager in jouw organisatie?
Als online marketing manager help ik je van A tot Z met je online marketing. Ik ben betrokken en zichtbaar in jouw organisatie, maar toch extern. Hierdoor heb je geen risico zoals bij het aannemen van medewerkers.